mode nästa?

Ja kan börja med och säga att jag vet att den här bloggen är tråkig och lam, skäms nästan varje gång ja trycker på knappen och publicerar ett nytt inlägg. Men som ja har sagt innan och som jag är bra på,  jag har tappat skrivlusten, nånstans måste den ju vara, men frågan är ju vart.

ja ja nu är jag har fått klaga lite så va har hänt hos mig?, just nu inte ett skit har suttit och trånat efter nya snygga partyklänningar och vanliga kläder på nelly.com
Hittade bla dom här skorna som jag bara måste ha! lite oldschool feeling men riktigt fina, din sko har även dom, liknande som är nästan snyggare.



Men just nu är man ganska fattig så man får nog drömma ett bra tag till.
 förutom det så har jag degat i soffan mesta tiden idag, tror ja börjar bli förkyld  så har känt mig hängig som satan så drog í gång första säsongen av OC på dvd. Lite serie nörd är man nog ändå^^ Hann även med att träffa S idag en stund innan han drar bort över helgen.
just nu hoppas jag bara att jag inte blir sjuk, för min kära vän M och jag har planer på att gå ut och dansa halva natten i morgon och ha massor av roliga samtal. Så kan bara ha fingers crossed. skorna skulle ju inte sitta helt fel då heller, men får nog fortsätta drömma.
nej tror det är dags att lyssna på lite musik, kanske detta gäng? 
(arctic monkeys)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0