lugna puckar

Då sitter man här igen, den här helgen är lugnt, vilket är jäkla skönt, lite bra filmer, bra musik och lite hemmaspa är det som gäller. Har varit så himla trött idag, gick nog och la mig fem i natt efter ett 6 timmar långt samtal, är rekord brukar ju som ofta ledsna efter en timme i telefon.

har även försökt mig på att ändra bloggen lite, men de va ett bra tag sen man gjorde om hela skiten så nu har man glömt allt igen. Försökt komma på nån bra idé hur den ska se ut men har lite hjärnfrys nu så jag orkar inte. Haha måste nog va pluspoäng på mitt nya ord (hjärnfrys).
jaja just nu spelas lite go musik så som;

Arctic monkeys- Flourescent Adolescent
The cure- friday I'm in love
The cure- close to me
Peaches- downtown
Peaches- die happy
Peaches ft iggy pop- kick it
Madonna- ray of light

ja och massa mer! så med andra ord är det en soft, skönt lördag som gäller och musik kan man aldrig få nog av. som alla vet så spelas de ju jämnt musik 24/7 hos mig:)

peace out allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0