ingen nattuggla direkt

Ibland förvånar jag mig själv, denna gång blev jag förvånad när ja upptäckte vilken datanörd jag egentligen är. Även fast jag inte vill erkänna.

Dagen har varit lite småseg faktiskt, pluggat pluggat och försökt skriva det mest perfekta personliga brevet som går, nu ska banne mig här skaffas jobb ingen mer soffpotatis, dags att lyfta arslet ur soffan och ut och leta jobb. S va även här idag och gjorde mig sällskap framför desperate housewifes, men vi halvsov genom hela programmet. Tror de beror på allt plugg som varit. Skjuter som alltid upp allt i sista minuten och den lilla tidsoptimist ja är så slutar de alltid i panik och stress. Men men efter all stress kan man inte göra annat än pumpa upp volymen på högtalarna till all j***a bra musik!

Nu håller jag på och somna med huvudet i tangentbordet, tror det blir till att sova, ska ju upp tidigt och kolla läget på stan med S i morrn.


ciao!
 P.S om de fortfarande är nån som läser, kommentera please:P haha


Kommentarer
Postat av: Dennis

Jag läser fortfarande :P hehe...

2009-05-20 @ 09:48:25
URL: http://dalrot.wordpress.com
Postat av: tvillingsjälen

jag har inget bättre för mig, så jag läser ;D hehe

2009-05-22 @ 15:49:08
URL: http://nattefternatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0