solsken genom mitt smutsiga fönster

Mina pannkakor gjorde succe i fredags, efter en mätt mage drog vi vidare till förfesten övade på våra dialekter allt från gbg till finland, och som vanligt blev det massa kareoke, tusch mustascher och skratt sen vidare till krogen, kvällen var grymt roligt måste ja säga blev kanske lite mycket men men man lär sig till nästa gång:P

solen sken in genom fönstret idag fan vad härligt känns som man inte sett solsken på evigheter! Det fick en till att må mycket bättre. Så de blev en fika på stan och sen blev man något av en fönster shopoholic:P

Ja har även funderat på att dra iväg som Au pair, man blir riktigt sugen när fler och fler åker iväg att få komma bort från denna håla och se nåt nytt. well time will tell right? Men de är ändå ett år man snackar om. aja får se längre fram kanske ska plugga klart först:P

nu ska ja fortsätta dega här, får se när det dyker upp nåt vettigt här på bloggen:P

ciao!

Kommentarer
Postat av: Emma

Svar om mitt hår: Allt jag gjorde var att lägga över allt hår på ena sidan, thats it! Haha ;)

2009-03-04 @ 19:05:47
URL: http://isilya.devote.se
Postat av: Emma

P.s Jag har också funderat på att åka som au pair (till Skottland) Det vore så jävla roligt tror jag :)

2009-03-04 @ 19:06:54
URL: http://isilya.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0