reality check

I natt hade jag en sån sjuk dröm, men skepp o hoj de va verkligen en realitycheck. Insåg faktiskt att, om inte allt för länge kanske man bor på ett helt annat, nytt ställe (fingers crossed). De slog mig vad de innebar. Det är lite smått skrämmande att inse, men såklart roligt, nervöst och allt annat. För vissa kanske de inte är så big deal, för andra är det det. kalla mig bigbaby eller vad som helst men så är det bara. En ny start och lämna allt annat bakom sig och växa upp, men de är fan på tiden också haha^^ de ja vet är att de kommer bli sjukt roligt, man flyttar ju trots allt inte helt själv. Kan nästan jämföra de som den svenska versionen av "the hills"

Blir lite smått irriterad på mig själv att ja vänt på dygnet (igen) damn it ja som började bli så duktig på att sova i tid, men icke sa nicke. kanske tar man igen den förlorade timmen man tappa när man vred fram klockan(?) ja nåt i den stilen, så nu sitter man här och diggar musik, blir nästan chockad att mina hörlurar inte har pajjat än. (inte direkt nån newsflash att de spelas musik på högsta hos mig) men just de, skulle lägga in en musiklista också:S next time.

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0