gråa trista dag

Det nalkas snart sovdags för min del om jag ska orka med plugget hela dagen i morgon. Men kände en lust komma krypande att blogga lite innan jag kryper ner under täcket. Igår slutade det i alla fall med att jag hyrde två filmer Fight club och Eternal sunshine of the spotless mind. Har dock bara hunnit kolla på den sistnämnda. Men kan inte mer än säga att jag verkligen diggar den filmen, har sett den minst 20 gånger och den är lika bra varje gång, en något tvistad sorglig kärleksfilm om man kan uttrycka sig så, men I guess man kan eftersom jag nyss gjorde de.
Musiken dunkas på som vanligt i mina hörlurar och sitter just nu och försöker komma på nån bra filmidé till det nya projektet i skolan. Slutade mest med massa kludd i mitt överfulla block.
har kommit på att jag måste få lite mer ordning i mitt liv, speciellt med alla inlämningsuppgifter och böcker och annan skit, allt ligger i en stor hög i en papperpåse haha hur fan ska man hitta? en sak att göra på *måste göra* listan.

ja lika tråkigt som vanligt men är för trött för att ens bry mig, ögonlocken känns lite smått tunga nu så nu blir det beautysleep i högnivå i ca fem timmar innan den tråkiga vardagen tvingar en upp.

nighty night!
bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0